19 augusti 2011

fram och tillbaka

Det är vad min dag har varit. Bestämt och ångrat hela tiden. Men bestämde mej, rätt skönt. Aja.
På stallet så red jag på planen och Happy var först lite seg, men sedan wow vad fin han blev. Red igenom programmen och vart riktit stolt över honom. Red sedan ut med matilda och Shakira, vilket var kul eftersom vi har rätt så mycket gemensamt och så. Stress tävlingarna på söndag! Ett mål har jag och det stressar jag smått över om jag inte lyckas med, då är det pinsamt.Men äsch vi får se...Ja ska minnas att C programmet är mest som en uppvärmningsklass för B'n. Jag har alldeles för stor press på mej själv, det är det som är hemskt. Men Happy var fin idag, mer kan jag inte göra. Han var super, det är det viktigaste och vi kan bara ge allt och hoppas att han inte spänner ihjäl sej.

Ikväll ska jag hem till Lina med flickorna, och imorgon kolla på trailern (det blev flyttat). Nu adjöö.
                                                                Matilda&Shakira

http://connemara.devote.se/  slänger in hennes bloggadress =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar