28 augusti 2011

tävlingsdag

Ja tjena nu är jag hemma har ätit tatt hand om ponnyn... Ska säkert ut och springa ikväll. Kanske sova en stund. Haha jaja skojar bara. Back to det viktiga, tävlingen. Tja man kan väl säga så att jag har världens finaste ponny? 70-80 cm 4 placering fast jag tyckt att han varit lite lat på banan men aja. 90 cm superfin ponny, vår bästa 90 cm någonsin, gick massssor bättre än första klassen, men fick ett nedslag p.g.a att DUMMA jag inte fick hans galopp bytt. Men I don't care. Happy var väldigt framåt och bjöd på superbra och tyckte att det var skoj. Han var super nöjd över sej själv och han betedde sej exemplariskt som vanligt på tävling. Hema var han desto nöjdare, rullade sej JÄTTE länge ute av lycka och är bara HAPPY. Är supernöjd över dagens språng både i  uppvärmingen och på banan. Ska kolla monte jag blev i 90 cm när det kommer på nätet.MenMen man får bara vänta och se. Där var mycket fotografer så bilder kmr väl senare I guess. ha det bra, tjohopp.

                                                            wadap? Happy kan nog hoppa också

2 kommentarer:

  1. Gud vad bra ;DD GRATTIS! <3<3<3 Habbe kan nog om han vill :)

    SvaraRadera
  2. haha tack :) det gick bra fast jag int trodde det

    SvaraRadera