17 augusti 2011

It's on




Döööööööd! Är det ända jag säger! Har varit skittrött hela dagen och nu droppen. Skönt att vara hemma iaf. Inget speciellt hänt idag. For med Stina&Kajsa efter skolan en liten stund, tills jag fattade att jag höll på att missa bussen= brådis.  Usch kommer på mej själv att sakna att vara i ett förhållande (vilket jag aldrig trodde skulle ske) men sant. Men sen samtidit USCH nej, frihet! Men äh allt är inte så lätt alltid. En annan MINDRE rolig sak jag realized idag var att det är under en månad till mina student skrivningar (!) PANIK. Det kommer att skita sej...En annan mindre trevlig sak är att jag börjar 8 imorgon och slutar 4. Och sen rakt till stallet, nee fy.

Men nu har jag varit way to negative. Positivt är att det var fint väder, och faktist inget mer. Ursäktar angst men det är nere, igen. Trodde det blivit bättre, men nono.
Tumblr_lpy9uyvqtw1r189i2o1_400_large

Happy var helt okej idag, Lite jobbig men p.g.a mej. Tyvärr började jag bråka med honom och tog över humöret på honom (som alltid), som jag INTE ska göra. Då blir han bara en miljon gånger jobbigare. Orsak= sadel, kan inte rida med sadel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar