22 augusti 2011

i skolan igen

Haha värsta plugghästen va? (coolt ord?) Men jag blev färdig med finskan nyss, vi hade läsförståelse, INTE min favorit. Ska bara vänta på att maria slutar så att vi kan börja gå mot busshållplsten (ja jag vill ha sällskap). En sak som jag hatar med mej själv är att när jag ska läsa en viktig text eller nåt i skolan så börjar jag ALLTID fundera på annat omedvetet. Sen kan jag ha läst 5 sidor och sen är jag helt öh vad läset jag nyss? Sen måste jag läsa om och om igen, och det kan upprepas sådär 10 gånger. T.ex. på religionen så när jag skulle läsa om typ jordens uppkomst sp hittade jag mej själv i att sitta och tänka på vad för UTRSUTNING HAPPY SKA HA PÅ SEJ IDAG?Kom igen Linnéa. morr sötsug, nejnej. + fuck u vallu,cippi o shosse.

Snart kommer min kompis denise att få skriva ett gästinlägg här (för att hon ville) haha why not. see u later alligator (coolt igen)



Again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar