13 augusti 2011

I don't care if the whole club is dead cuz the party's in my head

Gör mej i ordning för utekväll nr.2. Jag brukar INTE festa två dagar efter varann. Men nu är det undantag. Vi ska till GRANDE FINALE. Hoppas det är kul. It will be. Ska antagligen hem till systern och sova. Ska se hur jag orkar på 3 timmar sömnen.
Tumblr_lpsh3vnvse1qclf26o1_500_large

Men andra saker nu HAPPY. Han är den finaste ponnyn i världen. Idag fick jag hans "gång" att funka ordentligt. Han skööt iväg i mellantraven och jag blev så glad. Och inte nog med det...Han gick piaff! Iaf en början till piaff. Han kan mycket bättre sätta tyngden på bakbenen nu än förr. Förr hängde han i händerna på mej med typ manken som högst punkt haha. Men nu finaste <3 Tränade även byten på bomm, det gick helt okej. Stegen blev lite dåliga, men fick till det till sist. Och förvända galoppen gick hur lätt som helst. Gud vad han utvecklas. Stolt att vara den som gjort det. Måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar