25 augusti 2011

morning ppl




Vaknat,ätit,packat,gått igenom allt "viktit" på nätet. Ska ännu: träna och klä på mig. Idag är det "helvetedagen" i skolan, alltså 8-4. Det är en pain in the ass. Sedan med femmans buss till Happy och ska rida igenom på planen (tror jag). Eller i manegen, och sedan en liten stund ut tror jag som vanligt. Okej nu börjar jag allvarligt få brådis måste börja nu med det "viktiga". Urk feelar noll med den här dagen. Först essä skrivning i modersmål, sedan håltimme, sedan hörförståelse i finskan, sedan nåt super tråkigt i engelskan och sedan dagens jävla höjdpunkt RELIGION -.-.-.- Kan bara hoppas hoppas hoppas att vi gör på arbetet i datasalen.
Btw jag är abi!!!! det här året abikryssning!!! feeelar maaasssor. Jag vill dit nu,tack.

eesti -11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar