25 augusti 2011

"one second on your lips but forever on your hips"

word.

Nej men tjabba kom nu från stallet (21:33) och ska antagligen dra mej ut och springa nu. Sedan träning,dusch,friends och godnatt. Ja ni vet hur mina rutiner är. Ja men iaf, red först ut ensam med en YBER het ponny, han gjorde konstiga språng för att slippa undan mina förhållningar och han flög hit och dit o tyckte allt var jätte kul. Lät honom till slut springa av sej eftersom jag inte fick nånting till stånd när han bara hoppade på stället typ, eller halvskenade. Sedan red jag på övreplanen hoppade en gång ett minihinder på typ 30 cm haha, sedan ut med matilda&shakira i skogen, KUL. Sedan på planen med en tjurig Happy som redan hade gått sådär 1 timme. Noja slutresultatet blev att jag red ungefär  1 timme och 40 min. Inger mer att berätta.
Nu ut och riktit köra hååårt, which I like. Men inte lika hårt som igår, d orkar jag INTE.

p.s Jag stöder dej gumman.
Tumblr_lqhu0l48fb1r0ip88o1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar