08 augusti 2011

jag är en lameass

Har suttit hemma hela dan och sett på film. Nu ser jag på Harry Potter och dödsrelikerna (?) part 1. Jag njuter helt enkelt av min sista vecka av frihet.(angst) Ska kolla filmen och sedan slockan i min eeeegna säng, som jag ääälskar.

Happy hämtade jag från betet på så sätt att jag knöt fast grimmskaftet i grimman och red honom till stallet. Dt var coolt och fattar inte hur jag kom upp på honom ännu heller. Red en lugn tur ut i skogen tsm med mamma och bara chillade. Happy gillade men var ganska taggad. Men lugnade sej stundvis.
Han fick gå hur han ville i stort sätt. Fick emellanåt gå kort och emellanår riktigt lång. För att han skulle få njuta och göra som han själv vill nångång. Han har haft några rätt hårda dagar nu så, det förtjänade han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar