29 augusti 2011

a rainy day, a rainy mind.





Orkar inte riktigt uppdatera just nu, jag ursäktar. Men snabb igenomgång. Skola som jag höll på att frysa ihjäl i p.g.a dyblöta kläder. Stack hem en timme tidigare. Red Happy ute i skogen, gick sådär. Hade inte nerverna på plats idag. Kom hem såg på Harry Potter sjuan från nätet. Somnade, vaknade kl.20 och trodde det var morgon. Ska nu borsta tänderna och lägga mej tror jag. Ursäktar verkligen att det har varit dålig uppdatering nu, men allt flyter inte riktigt på just nu som vissa vet. Jag säger bara att jag hoppas att det ordnar sig. Jag har vissa vänner som är riktigt bra och som hjälper mej massor, dom får creds. För det är er jag behöver som mest. men det här är inget jag egentligen ska gå ut med över bloggen, privatliv får man ha, även om man bloggar. Ska se om jag är frisk eller sjuk imorgon, blir intressant att se. Men jag har typ världens bästa immunförsvar så jag blir ALDRIG sjuk, vilket är tyvärr eftersom jag älskar dagarna när man får ha hela huset för sej själv och bara ligga och stirra på tv hela dagen. Tyvärr är det sådär en gång per 3 år. Usch, börjar 8 imorgon som vanligt... Borde väl lägga mej. Älskar morgonen, menar det.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar