22 augusti 2011

Lek inte med elden




lust noll att blogga. Happy var fin och vild ute idag. Mycket galopp. Nu varit hemma, städat marsvinens bur, nyss ätit nåt etc. ska nu yberslöa och se på FRIENDS för jag är dödstrött från igår. Imorgon skola från 8-13.15. Haha btw idag fick jag veta att ja kanskekanskekanske ska rida kadrilj med Micaela och Martina! Sjuukt kul om det skulle vara så. Vi skulle väl ha nån slags uppvisning. Jävla kul om det blir av iaf. 

Bra dag annors nog, förutom dendär jäkla tröttheten som hela tiden trycker på? Jag är på konstit humör hela tiden. Vill ut och aktivera mej, men samtidit bara sitta hemma vid datorn och typ sova. Jag är onormal. Och nu öser det ner där ute, det är verkligen höst. Jag var inte klar med sommaren än =( typiskt det här. Jag vill träffa Johanna, de vill jag nu. Men orkar int gå i regnet plus att hon kanske jobbar.


2011
2010 (haha)
2009

2007

                                                                          2005
  
since 2005 (?)
a never ending friendship

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar