31 augusti 2011

Visste du detta?

- Jag har alltid lackade naglar
- Jag tränar muskler 2 gånger om dagen+ rider+ springer
- Jag kan ha väldigt starka åsikter
- Jag är 163 lång
- Jag dömer folk lätt
- Jag vill flytta till Sverige
- Min bästa vän bor sådär 200 meter från mig
- Jag hade MEGACRUSH på Orlando Bloom i 5 år
- Jag äskar tuggummi
- Jag avskyr bitchiga människor
- Jag älskar att fixa mig "riktigt snygg" men älskar att bara gå omkringi mina mjukisbyxor
- Jag har en papegoija Roope och två marsvin Britney och Roxy
- Jag skrev just fel namn på marsvinen av gammal vana
- Jag har två syskon, Sofia och Nathalie
- Jag har haft en chihuahua Rambo som lämnade ett stort sår i hjärtat
- Jag har varit i en bilolycka
- Den bästa bloggen jag vet är Egoinas
- Jag brukade hata att resa, nu skulle jag göra allt för det
- Jag håller på att ta körkort
- Mitt andranamn är Josefine
- Jag lever för djuren
- Jag saknar det gamla livet
- Jag orkar inte längre med denna


Roope
hjärtesorger
Djurvän
Passion
The guy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar