30 augusti 2011

here I am




Kunde inte rida eftersom det ÖSREGNADE, och ridskolan hade tagit hela manegen. Så han fick sin lediga dag idag istället. Imorgon rider Louise igen. Imorogon har jag något fjantmöte om den där jävla kursen, ska kolla om jag ens far med på den. ( av olika orsaker). Sedan så ska jag kanske in till stan och shoppa med flickorna (utan pengar) skoj  va? Men får se. Allting är lite upp och ner som vanligt i mitt lilla liv. Nu har jag iaf skrivit min finska essä och packat väskan för imorgon och borde nu ta itu med min kvällsträning. Just nu känner jag bara för att gräva ner mej, jag är så confused.

                                                            pinsamheter.com

Kan man göra annat än att skratta åt sej själv?
pinsamt.
Jag dör.
Bara jag som skäms över gamal fb bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar