21 augusti 2011

super dag?

Kom till stallet runt halv 10. Fixade, och åkte iväg. Vi kom fram ,betalde, fick bråttom, red fram. Rätt bra var han. Red C progammet ( aikuisohjelma) och vart sisådär nöjd. Desto nöjdare blev jag när protokollet kom 67,8% och att jag ledde. Slutresultatet blev en andra plats, eftersom min kompis gick förbi mej. Men det var hon verkligen förtjänt så det var lugnt. Red sedan lätt B'n med världens tröttaste ponny! Han var såå trött men ändå lyckades vi skrapa ihop 62% så vart rätt nöjd ändå =)Skulle ha kunnat gå mycket bättre, men ändå så var han duktig. Jag gjorde en del missar, och han orkade int länga traven mer riktigt som han skulle inne på banan(eftersom dumma jag övertröttat honom på framridningen). Men riktigt bra dag.

Imorron ska han få gå ut i skogen och springa av sej en aning, som han älskar. Nu två HOPPTÄVLINGAR två veckor framåt, urk gillar INTE att hopptävla. Men vi får se. Plus att rätt så stora klasser, men haha vi kan väl inte annat än att misslyckas.

Bara snabb yberbild från Prisutdelningen. (Klippte bort dom andra muahaha)Men jag och Kata posee.

p.s Bilder senare

2 kommentarer:

  1. Grattiiiiis <3<3<3<3 sku så ha viljat se din ritt . ;-)

    SvaraRadera
  2. Japp tyvärr fick ja inte c'n på film -.- och B'n är filmad på så långt avstånd, men kanske den kommer upp i nå skede :)

    SvaraRadera