03 januari 2013

2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tja varit på min första 100% ensamma resa med min kille, och lyssnade på framgång mer än mitt hjärta.

Hur har ditt 2012 varit? Mycket känslor, berg och dalbana. Mycket lycka, skratt och förväntningar. Men som redan sagt även mycket tårar och "breakdowns". Och en ständig kamp mot det jag tillfrisknat från.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Hoppas och tror det ja!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 25.12


Vad är din största framgång 2012? Att jag lyckats bli väldigt väldigt väldigt stark och frisk!



Bästa köpet? Skulle vilja säga Tess men ja... Iphone?

Vad spenderade du mest pengar på? Mat!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Debuten med Tess 2:a plats, resa med pojkvännen!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Shit haha, LEVELS, vavavoom, automatic, starships, fuck u betta, hungry hearts, just a dream...

Vem har du umgåts med mest? S, Maria och Lina

Bästa minnet från 2012? Nu just i mörka tider gran canaria och spanienresan!

Hur många kysste du? 1! Plus mina tjejkompisar haha.

Har du haft ett förhållande under 2012? Jadå still on it.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Att ha en häst att satsa med ordentligt!

Vad önskar du att du gjort mer? Varit med kompisar mera, satsat mer på skolan och kunnat vara sansad i vissa situationer

Vad önskar du att du gjort mindre? Haft ångest och varit lessen

Favoritprogram på tv? Haha NONE

Största musikaliska upptäckten? Äggets undergång.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min britney parfym!!!!

Vad gjorde du på din födelsedag? Klubbade i tiger med vänner och var lessen fär ingen kom ihåg min födelsedag

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jo att vissa personer ska lugna ner sig och fundera över egna dåd

Vad fick dig att må bra? Mitt gymkort <3!



Vem saknade du? Habbe

De bästa nya människorna du träffade? Herregud... Vem har man träffat? Katju och micaela kanske

Det bästa du har åstadkommit i år? Överlägset fått ett bättre självförtoende och lärt mig hur jag hanterar vissa stressobjekt som förr tagit 99% av min tid.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: stå på dig själv, behandla andra som du vill själv bli behandlad. Och saker ordnar sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar