23 januari 2013

VILL TÄVLA

Idag är det lång dag på gymmet så ska ladda på! Först crosstraining, spinning och sedan magträning på gymmet. Benen "vilar" från muskelträning idag efter två dagars full-träning på dom. Resultat ska man ju ha? Jag vet vad jag vill och jag ska komma dit. 

Har aldrig varit såhär tom på skrivande? Sjukt tråkigt liksom, bara februari skulle komma så skulle nåt hända men det tar ju sin lilla tid ännu. JAG BLIR GALEN AV VÄNTAN! Bara längtar in veckoslutet och dess skojigheter just nu. Men det enda jag skulle vilja skulle vara att göra iordning min häst för tävling och vakna kl.5 för att sitta nervös i en bil påväg någonstans med hästen på släp. Det är det enda jag vill, men är längre bort än någonsin just nu.

The love of my life 

Älsklingen Tess


4 kommentarer:

  1. Hej! jätte fin blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Vad har du för roligt inplanerat i helgen som du ser så mycket fram emot? :D

    SvaraRadera
  3. Hej ! Hoppas du får en fortsatt grym kväll ! Kika gärna in på min om du har lust och kanske lämna en kommentar efter dig, du måste inte men skulle vara kul. Kram ! <3

    www.nattstad.se/katestipica

    SvaraRadera