14 januari 2013

Jo asså

Vet att uppdateringen är bajs, men kan inte riktigt göra något åt det när min dator som sagt är sönder, störande...Men men no can do, förutom att de ringde igår och sa att de har en ny dator på väg till woop woop! Så snart är vi igång igen, full rulle!

Kan inte förklara hurdan hästabstinens jag har, som tur ska jag om några veckor och testa två stycken projekt till mig, som ska stanna då nåt år eller något. FUN! Och ja därför köpt nya saker.  Åh gud jag vill rida! Min egna häst och ah nu genast!

Livet flyter annors på riktigt bra, träningen är najsnajsnajs och börjar röra mig sakta men säkert mot mål jag försöker uppnå, på olika plan. Nu ska jag igen ha jobb då mitt stockmann jobb bara var ett tillfälligt ett under en månad så off again, men hoppas att få jobba inom sportbranschen då det är något som intresserar mig påriktigt. Har även bestämt mig för mitt framtida jobb nu, tror jag haha!


Har kanske också hittat ett jäkla bra stall nu, alltså älskar wikner och människorna mer än något annat! Men detta är bara om, men om Tess kommer tillbaka om ett år så att man skulle ha båda uppstallade hos mig så skulle wikner vara alldeles för dyrt för två. Nej går aldrig... Men detta är bara tankar så man får se vart livet tar en, haha!





5 kommentarer:

  1. älskar din skjorta!

    SvaraRadera
  2. Va e dina mål? :) konkret svar uppskattas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt mål är att känna mig fräsch och snygg med min egna kropp och inte känna mig ja, ofräsch. Jag vill bygga upp synliga muskler och ha den vikt som passar mig :)

      Radera
  3. Om du skulle köpa ny häst eller bara leasa nån till ett år, skulle du ha dom på wikner då? :)

    SvaraRadera