23 januari 2013

Träningstrött

Usch och fy vad matt jag är nu, drog klockan tre mot gymmet och var hemma 7. Först var jag på crosstraining som går ut på att få upp pulsen och träna styrka och uthållighet samtidigt. Var faktiskt rätt så jobbigt stundvis, men kände mig inte riktigt "färdig" efteråt så det var tur att jag hade planerat in en spinning ännu efteråt, den tog verkligen "kål" på mig. Emellan de två passen så tränade jag magmusklerna rätt så intensivt, så är mer än nöjd med dagens träning. Imorgon blir det sedan igen att träna armar och ben igen plus gå på KILLER NTC! 

Jag är som person en sådan som älskar när det är riktigt riktigt tungt, det skall helst kännas som att jag dör, då är det bra träning enligt mig. Därför gillar jag inte zumba&bodycombat etc. så mycket längre, känns som om jag inte får ut något av det? Och ja, man kan ta ett högre tempo för att få det att kännas mer men det räcker liksom inte? Därför älskar jag spinningen så mycket, där pressar jag mig själv in i döden och tävlar med mig själv gång för gång- ska bli bättre ska bli bättre! Min stil.

Väntar så på att hööks nya katalog släpps imorgon, på gott och ont då jag nu snart ska fixa till mig den där nya hästen så då blir det ju storshoppat som alltid, suck. Men det är typ min hobby, andra älskar skor, smink  eller väskor men jag gillar hästprylar (och kläder...), haha! 




1 kommentar:

  1. Hej Linnéa! :)
    Jag ville bara berätta att jag ÄLSKAR och läsa din blogg. Den är så... jag kan inte förklara. Emellanåt får man mycket bra tips med något. Det är också mycket + att du vågar vara dig själv alltid, och fast du blir deppad så hittar du något positivt i saken. Keep going!

    SvaraRadera