29 januari 2013

Pust!

Idag har jag haft en sådandär "inget är kul" dag, usch gillar dem inte alls. Älskar dom dagarna då jag är full av energi och skrattar åt allt, sån jag vanligtvis är. Men jag blir förvånad när jag skrattar för det känns konstigt nu för tiden. Och ja, jag har ett bra liv no worries men jag känner mig förblindad för världen och "vanligt liv" just nu. Idag total kraschade jag på gymmet, bara grät för hade sådan burnout på allting. Är så trött på att vara den som ska träna så mycket och ha koll på allt, alltså älskar det men har så svårt att njuta av det då jag vet att det är lite som en obsession för mig. Men vet man vad man vill så...

Och tack du snälla som skickade in den fina kommentaren, peppar mig verkligen! Makes me smile, haha!

Nej vet ni allt är superbra, är bara en tjej som gillar att skriva ut exakt allt jag känner, lättar lite på trycket i huvudet ibland. Nu ska jag iallafall se på hollywoodfruar och sedan försöka sova eller något, har just tagit ett piller för min nacke som är sjuk igen. Argh! Men tja ha det så bra ni.

Saknar



Juste! Jag har en ny dator därför kommer det upp samma bilder väldigt ofta just nu då jag bara kan använda "de som finns i bloggen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar