11 januari 2013

Pengaslöseri!

Shoppat massor på senaste tiden, och gud nu när sommarkläderna kommit så måste jag bara visa! Hejja sommar liksom! Orkar bara lägga upp två plagg av ca en miljon!

Annors rullar allt på riktigt fint just nu, träningen är på topp verkligen!Vart idag 3 timmar på gymmet, undantag då jag gick på både NTC (som var crazy jobbigt), Sh'bam och tränade på själva gymmet en timme där på ännu. Är så glad över att träningen har börjat ge riktiga resultat. Har gått ner 4 kg och lyckats skaffa mig 25:ans byxstorlek och känner mig riktigt fräsch nu faktiskt.

Veckans träning:
måndag: Spinning interval 30 min+ gymmet 1,5 timmar
tisdag: Spinning 55 minuter + gym 40 min?
onsdag: Skulle varit Bodycombat men behövde andas så drog och shoppade
torsdag: NTC 45 min+ Sh'bam 45 min + gym 1 h
fredag: Spinning + gym/program
lördag: Spinning + gym!
söndag: Spinning?




Linne från BikBok
Byxor från GinaTricot

Men annors då? Veckans planer? Imorgon (fredag) hoppas jag på att få dra till hööks och kolla in rean lite med en stackars pojkvän haha! Och kanskekanskekanske utgång på kvällen men nykter. Lördagen så ska jag och S hundvakta Jackie hela dagen/natten och laga god middag och mysmysmys, fetta med godis för minst 5 euro var, så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar