25 januari 2013

Killer-hands!

Vaknade halv 11 men är ändå trött och kan just och just hålla ögonen öppna? What? Varför? På kvällarna är ju supermegapigg och kan inte somna förrän två och är sedan trött hela dagen, blir galen... Tja idag är planen bara att göra mat åt mig själv på dagen, och dra till gymmet runt 4 för att hinna träna före spinningen kl.5. Efter gym-jobbigheterna hoppas jag på att något kul ska hända ikväll, eller något iallafall! Slippasittahemma.com. 

Haha har yber failat btw, tro mig jag är en van BUS- asnvändare och dety blir sällan någon miss, men nu när jag vaknade på morgonen så fattade jag ingenting! Kolla in mina händer! Ojdå hade visst missat att smörja in händerna efter att man smörjat kroppen haha! Fuck! Ska försöka peela i duschen efter gymmet så ingen tror att jag har mördat nån brutalt en vecka sedan och inte tvättat händerna. Enjoy:

2 kommentarer:

  1. hahahahaaaaaa, BÄSTA :D:D:D!!! använd apotekets latexhandskar (säljs i paket med typ 50par engångshandskar), billiga! Bästa att smörja med!!!!O sen smörjer du handryggen lite lätt till sist<3<3<3

    fia (storasyrran)

    SvaraRadera