17 januari 2013

Sjukling som vanligt

Här igen, ny dag och nya utmaningar haha! Idag vaknade jag 8:30 = tidigt! Bestämde mig bara för att stiga upp och inte bli och ligga något längre i sängen. Tog mig i kragen och skickade in några jobbansökningar och ringde några ställen. När jag tröttnade på att stressa och att bara ligga i sängen så bestämde jag mig för att försöka hitta till SmartRiders för att köpa mina nya JinStirrup, och ja det gick ju också rätt bra, fick sista paret av guldfärgen så var glad att jag stack dit idag! Och herregud så fina dom var också, är avundsjuk på mig själv typ haha.

Skulle egentligen varit megamega effektiv på gymmet idag, alltså en timme NTC, Intervallspinning och benträning på själva gymmet men är sjuk, snorig och hostig så skippade iallafall NTC:n, tyvärr... Men måste väl göra mig frisk då jag varit sjuk i snart 2-3 månader? 

Noja nu ska jag fortsätta glo på alla världens fina hästar, börjar bli galen alltså allvarligt menat...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar