29 januari 2013

Funderingar...

Allt sker i snigelfart som vanligt, "funderar" nu, argh blir galen på att nån spelar med mitt tålamod och drar på mina gränser. Börjar bli sjukt bråttom och jag vet vad som händer, att man drar med flit ut på allt för att "missa" det, jag vet. Är så j*vla störd på allt, varför förstöra hela tiden med flit och sitta och mata mig med hopp? VARFÖR! Är så j*vla trött på allt nu, jag vågar inte bhoppas på något mer. Har förlorat hoppet på exakt allt just nu. Allt är bara ett spel, ett steg fram 47 tillbaka. ORKAR INTE! Och sen samtidigt så är det " du måste pusha på och vara framme" varför? INGET hjälper vad jag än gör, så jag gör inget mera. Är så trött på allting. Trött på att jobbsökande ska vara en gissningslek, trött på att hästköp ska vara ett turspel och så trött på att träningen ska vara ett måste, trött på kontrollen.

Nej måste bara få skriva av mig min ilska just nu, som har pågått alldeles för länge och kommer att bli värre för varje dag inpå fredagen, 1.2.2013. Inget händer jag vet. Jag ser det så klart nu, inget kommer att hända. Människor bara "låtsas" runt mig och fokuserar egentligen på helt andra saker, lägger inte en tanke på det här. Nej nu näven i bordet.

Ska snart dra mig hemåt för att ladda upp med någon mat jag inte vill ha, för att gå och träna i hundrafyrtio timmar som jag inte heller vill. Livet är fullt med massa måsten som jag helt enkelt inte orkar med just nu. Vill  bara dra in till stan med en kompis på dagen, shoppa massa fina kläder, gå på café och äta exakt vad jag vill , bara prata om allt. Sedan gå på bio och chilla, eller något. Saknar ett liv. Och någon som vill göra något av detta, eller nåt. Verkligen försökt men äh, inget intresse typ.


Ja ursäkta att detta inte är något mega-inspo-glada-livet inlägg, men är bara så utmattad på allt för tillfället. Går i en ond cirkel hela tiden.

Fan vad jag behöver honom just nu

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tycker att du har all rätt i världen att säga ut dina ord när du mår dåligt. Jaa.. sant, vet inte hur du känner dig så jag har svårt att säga att jag förstår. Men jag tycker att du är så j*vla stark person. Kämpa på, du klarar dig!

    SvaraRadera