31 januari 2013

Nackvärk.com

Sovit skitdåligt igen, legat vaken timmar före klockan ringde, vaknade i onödan också ska försöka sova lite till tror jag. Runt två ska ska jag dra mig hemåt för att äta något snabbt för att komma iväg till gymmet kl. 16. där det är NTC och ben, armar och "sida" maybe. Ben är värst, mina är alltid så trötta då jag går på spinning  såpass ofta (3-5 gånger i veckan). Men idag äntligen något annat än att se den där cykeln och uäh. Nej idag Markus NTC, whippiee.

Fattar inte bloggtoppen.fi som jag är med i? Står att jag skullr ha haft noll besökare men min bloggstatistik är ändå, ja där runt 300 per dag (pinsamt). Fattar inte?

Nej myser ner i sängen en stund ännu, behöver sömnen för min kropp nu...









ahahahah hur ful kan man va? Kom igen! Ser ut som en k*t älg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar