27 januari 2013

Några frågor

Bästa bloggaren: NellieB
Favorit Bloggarna: Nellieberntsson.se, Darios.se, Matildapanula.blogg.se
Favorit bloggponny:
Kat B: Bellman!
Kat C: Munsboro Destiny
Kat D: Idas Barbi!
Favorit Blogghäst: Tyras Lalle!
Häst/ponny jag tror kommer att utvecklas mycket: Idas Barbi och Shakira.


Något jag inte kan vara utan: Träning
Beroende?: Godis
Något jag alltid säger: Bert, *fniss*
Något/någon jag saknar: Stallivet, mina kompisar där, Tess när hon är i ypäjä, JAG 2010
Du får välja en sak i hela världen: En sådan sak som gör att jag aldrig kan bli fet fast hur mycket jag äter haha
Mat du skulle kunna leva på resten av livet: Fiskpinnar och mos <3
Land att resa till?: Thailand!

Högsta hoppade hindret: 130 med älskade Tess första gången på hennes rygg!
Bästa dressyrprocenten: 67,8%
Bästa hästminnet: Tess provridning, när Habbe kom till mig
Bästa tävlingen?: Gumböle 90 cm med Tess, Med Habbe järvenpää regional dressyr!
En häst jag ångrar jag ångrar jag inte köpte: Åh Simson <3
Häst jag är glad jag inte köpte: Laku.
Favorit pryl i stallet: Typ min showshine
Hat pryl i stallet: Hovkrats, hatar att kratsa hovarna
Någongång jag var riktigt rädd på hästryggen: Med Verkku i skogen då han var hopplös!
En häst du vill rida på en gång om du fick välja: Tess igen och kanske Lalle
Pinsamaste stund på stallet: När jag flög av Habbe framför pojkvännen

Hööks/Horze
JinStirrup/Freejump
Chips/godis
Glass/godis
Bling/inte bling
Yngre kompisar/äldre kompisar
Myskläder/jeans
Lila/Rosa
Sommar/vinter

2 kommentarer: