15 januari 2013

BLOGGEN är i rullning nu

Gud så skönt att bloggen är igång igen efter ett hur-stort-som-helst-uppehåll. Men nej nu med ny energi så ska det funka, med häst för tillfället eller inte, dock så kliar det i fingrarna nu riktigt farligt...

Igår så vart jag då till horze och hämtade hem ett schabrak jag bara måste ha! Perfekta färgerna rött och guld i ett, gött! Efter lilla shoppingen så drog jag ut i ishalkan och sprang en 45- minuters länk och gud var bra det gick! Alltså hade kunnat springa i timmar! Senast jag sprang typ 3 månader sen (slutade p.g.a. benfel) så måste jag pausa hela fyra gånger under hela rundan, nu? NOLL. Spinningen har gett mig en bra kondition tydligen, gillar! Nu vet jag att jag kan springa igen lite då och då om det behövs, benet värkte inte ens så är mer än nöjd med det.

Idag så ska jag slöa tills typ kl.halv 5 och efter det till gymmet och dra två ordentliga pass, grit strenght och spinning! Plus sedan en timme på gymmet efteråt, voilá! Ska man va snygg på sommaren så ska man!

Väntar på "månadens slut" SOM SJUTTON nu alltså, men varför när jag vet att det ändå skiter sig? 

Tack för att ni är igång igen fastän jag hade en lång paus, ändå är ni här och kommenterar, är så tacksam!

.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar