22 mars 2013

FINA HÄST

Red Dejten nu tredje gången, vi började med att longera henne en stund, hon var hur fin som helst. Lite trav och galopp. Sedan skulle jag upp, åh gud vad fin hon var idag! I början hade jag lite strul med den rätta takten som vanligt då hon är känslig så in i h*lvete, så det tog några minuter innan det fixades. Men sedan wow när jag skulle göra olika "krumelurer" över hela manegen, wow! Hon släppte och gick i en sjukt fin form och det häll i sig resten av timmen och fick riktigt kläm på det! Jag och tränaren konstaterade att min balans har försämrats massor och det "ställer till det" emellanåt, men inget värre. Är så sjukt nöjd över dag!

Senare idag ska jag träna och kvällen är osäker, man får helt enkelt se vart kvällen tar en. Imorgon igen rida för tränare och söndagen ska vi chilla med Dejten, kul!

Filmer/bilder kommer i något skede från idag, men inte nu tyvärr.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar