02 mars 2013

istid på bloggen

Haha nejdå, men allt med det här hästeriet har varit så upp och ner på senaste tiden så har inte orkat hålla uppe bloggen det minsta, för har inte vågat säga det ena eller det andra. Men nu hörni tjejer (killar...?) så är det bestämt, klappat och klart, betalat och bestämt haha. På onsdagen 6.3 så placerar jag mig på ett flygplan och åker för att provrida "min häst"  till Tyskland! Äntligen! Ja, jag har haft rätt så låg profil om allt sådant här för allt har varit osäkert och är ännu också. Så lämnar det här, men jag hoppas på att allt går bra.

Pås enaste tiden har jag jobbat som en galning och tränat där emellan. Det har varit fullt upp. Det betyder vakna 6-7 på morgonen för att träna, för att åkja rakt till jobbet för att vara hemma kl.23 och sova för att köra samma rumba igen. Dagarna flyter iväg och jag är trött och utmattad. 

tisdagen denna vecka var jag och friskade upp ridminnet lite grann genom att rida Micaelas maffiga dressyrhäst Carry. Wow han är en så underbar person, älskar hästen så mycket tro mig. Fastän jag nu för tiden gillar hoppningen mera, och litie friare ridning, men wow vilken finis han var! Förhoppningvis är de med i landslaget detta året.

Micaela och Carry

Ikväll vet jag inte alls vad som händer? Skulle kunna festa lite, då jag aldrig hinner med sådant mera, eller nåt slött. På dagen idag ska jag aktivera mig och dra mig till Wikner för att se på dressyrtävlingar. Kul faktiskt! Älskar hästar så mycket och saknar dem så det kan bli kul.

1 kommentar:

  1. TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr hemma! Tävla här:
    http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment

    SvaraRadera