14 mars 2013

Trött tjej

Åh gud är så slut nu. En till dag bakom mig med åtta timmars jobb i en alldeles hemsk stress.. Dagen började med att jag vaknade 7, åt frukost, tog bussen till gymmet och gym,made 1,5 timmar. Därifrån rakt med bussen till jobbet där jag jobbade från 11-19 och därifrån med tåget+ byte till buss och hem till pojkvännen. Död. 

Imorgon är det igen tidigt väckning, gymma från 9.30 framåt, hem igen, göra mig iordning, dra till hööks, sedan jobba en tur som jag fått bytt från 9 timmars dag till bara 5! Gud så najs! Kvällen vet jag inget om, och orkar inte ens tänka på det just nu.

Igår så jobbade jag som vanligt 8 timmar, och efter jobbet drog jag och min kusin och diskuterade väldigt intressanta planer med våran farfar, det är så on just nu! Nu hänger det bara på att få se om man får lov till allt, shit detta är stort! Och perfekt! Största jag någonsin gjort, kräver massor av mig, sjukt ansvar och att välja sitt liv. Men vet vad jag vill. Vi kollade på allt, planerade lite hur det skulle se ut och allmänt funderade. Men nu hänger det på att om man får lov till allt. om det så shit, drömmen slår in.

Och om Dejten med stort D, så hon kommer antingen nästa måndag eller onsdag! Whiii!


Vill bara sova nu, är galet trött...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar