25 mars 2013

Stark

Under de senaste dagarna har jag känt förändring hos mig, känns som om jag sträckt på mig, skaffat skin på näsan. Jag lever för mig, man kan inte göra alla glada så är det bara. Jag tänker inte vara beroende av någon/något mera, det är fine så länge det är från båda sidor. Jag lever för mig, inte för någon annan. Jag har skitit i mig själv allt för mycket, och bara lyssnat på något helt annat, hjärta? Dunno. 

Jag har gjort en helomvändning nu, ska gå från 0-100. Har redan börjat nu. Inget bara vara hemma och känna sig olycklig och missnöjd. Nej, vakna tidigt rida, träna, äta och vara hälsosam. Bort med dåliga vanor, lyckats bra nu andra veckan har nyss kickat igång. *Klapp på axeln*. Man ska inte göra sådant man ångrar i framtiden, detta är ett stort steg.

Jag känner mig starkare för stunden nu, jag kan klara det här också. Känns som om mitt egna liv varit borta för en lång tid, ska lyssna på mig själv. Jag vet vad jag vill med mitt liv, och jag ska fan fixa det. Ensam eller inte, tro mig. Framtiden är annorlunda, wow om några år! Behövs jag inte, prioriteras jag inte. Skit samma, finns de som verkligen gör det.







1 kommentar:

  1. Så rätt attityd! Vi e starka o vi kan göra det vi vill, inte det som andra vill att vi skall vara eller göra :) Ses!

    SvaraRadera