26 mars 2013

full rulle

Dagen började med att vakna hemma hos boyfrienden och att därifrån dra sig vidare till stallet. Ridpasset var idag ok, Dejten var väldigt stark p.g.a. mina nerver som på något sätt inte höll idag och jag gick in i dendär idiotiska dragkampen. Tränade lite med att få steget att passa till en bom, sista gången satt det riktigt bra. Väntar massor på det nya bettet då hon verkligen inte känns 100% bra på detta. Hon typ hänger sig i handen, och det är inte rätt alls, och inte typiskt henne. Slutet gick bra, travade henne lång och låg och det gillade hon. Red på i 1 timme och hon var rätt trött efteråt. 

Rakt efter stallet så körde jag hem, var hemma 10 minuter och sedan vidare till min massage. Massören sa att mina ben kändes som "totalt andra ben" så de hade alltså blivit bra, jippie! Nu ska vi se hur det känns när man sakta men säkert ska börja gå tillbaka till benträning och kanske löpning. Kommer att bli intressant.

Efter massagen så fick jag yber-inspis och drog till gymmet (kanske inte så smart efter massage) men de var ju endå bra så drog på spinning och gud vad bra det kändes idag! Fastän det var 3:e dagen i rad. Men ändå så bra, kände mig full av energi och lätt i kroppen. Efter träningen var det rakt hem och äta och duscha, och nu ska jag väl köra till pojkvännen och sova där i natt. Imorgon väckning tidigt (sry Bert) för att dra till stallet igen. Hoppas det går bra imorgon och att Dejten inte tagit åt sig av vår lilla debatt idag, stress... Stackarn.




Hennes nya equiline schabrak, är kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar