11 mars 2013

Happy life

Igår så skulle ja egentligen bara ha varit med pojkvännen hemma, men bestämde mig när jag vaknade att dra till Wikner för att kolla på stallets hopptävlingar istället, hehe! Påvägen dit så ggjorde jag ett spontant besök hos Happy också som stod och solade i hagen, mysponnyn! Han var just på sådant humör att han ville tricka och få godis. Han vet vad han ska göra när jag är där, så han började genast att sträcka fram benet när jag kom in, och knuffade på mig för att visa att "hallå kolla jag är duktig ge mig godis!". Tyvärr hade jag inget och ge honom, så det blev bara lite mys istället. ud vad svårt det alltid är att slita sig från honom sedan...



Men efter Habbe besöket så körde jag iväg mot wikner där jag kollade m ina kompisar hoppa, skuller ha kollat längre men bestämde mig för att dra på ett spinning och gympass istället så där var jag ett antal timmar sedan.

Kvällen spenderades med alá boyfriend tillsammans med godis och Harry Potter 7:an del 1, mysfaktor tusen liksom. Sedan körde vi till honom där vi sov, och nu ska jag iväg på jobb snart. Detta kommer att vara en galet hektisk vecka så hoppas jag inte dör under tiden. Jobbar också sex dagar i rad med 8-9 timmars dagar. Knäppt.


Vill också passa på att tacka er som gratulerat mig för Dejten, det värmer verkligen! Är så glad nu att jag kunde spricka. Vill bara skrika, gråta, jubla och allt. Äntligen! Depressionen som kom efter Tess har suttit i ändå tills nu, alltså ja klart det är hemskt, men allt löser väl sig ändå? 

Gud det är så mycket man måste införskaffa när Dejten kommer och har typ ingen tid? Måste se till att få det fixat. Behöver t.ex. en ny mattes pad i fullstorlek, bett?, skydd att ha i hagen och boots bak (hon har gått barfota och blir skodd med broddar så hon är inte van att akta sig), några schabrak, sadelgjord?, foder, täcken och ja listan är lång. Som tur så har jag en mamma med intresse som slutar tidigare än jag som kanske kan  fixa något på egen hand, men jag vill ju vara med! Men får se exakta dagen hon kommer och sedan planera in lite inköp. 

Tack för att du har gett mig mitt liv tillbaka



2 kommentarer: