11 mars 2012

F.R.I.E.N.D.S

Fattade just att jag har världens bästa vänner once again. 
Och att man ska uppskatta dem mycket! De är ju dem man har i längden right?
Älskar er, bara så ni vet.

Nu ska jag sova och vakna till studentskrivningarna igen, buu. Hate it, men det är ett måste ju. 
Så alltså väckning kl.7 hos bejb's och sedan dusch, mat nananana... Skrivningar kl. 9-12 (tidigaste) sedan hem och läsa på hälsokunskapen, what a life huh?

Sedan så inte så mycket mer? Kanske träffa kompisar eller nåt för Happy har ledigt imorgon, vilket han har förtjänat väl nu efter en jobbig vecka med träningar och tävlingar o.s.v.  

Men nu shalala jag ska sova, och ni har ännu också makten och välja vad ni vill att jag ska blogga om. 
Orkar inte blogga för bara mig själv heller så ni kan gärna ge idéer eller hur? (och det betyder inte Kajsa och Maria!)

Men nu gooood nighr, jag ska sova så gott tillsammans med S (som jag alltdi gör) för det är där jag hör hemma.

Sweet dreams ppl!

3 kommentarer: