05 mars 2012

ja alltså?

Vad hände igår då? Hann aldrig uppdatera då jag var dödstrött. Men i stortsett så vart jag på min systers barns dop, lille Wilson döptes. Där var vi från typ 3-6 och med vi menar jag jag och S.

Sedan bestämde vi oss för att gå på bio, och valde rätt slumpmässigt "the grey" och ojdå när vi redan satt i biostolen fick jag reda på att det var någon slags thriller eller skräckfilm! NEJ! Klarar inte ens av att se desperate housewifes utan att sova med lampan på? Men klarade mig levande ut i alla fall.

Efter filmen så kom vi hem till S, och mitt psyke typ bara kraschade p.g.a sömnbristen, blev typ galen usch. Sov och nu är jag normal igen, haha.

Idag så ska jag läsa psykologi igen, och sedan rida Happy (lollu red igår), mer vet jag faktiskt inte? Eller jo träna!

 HÖRES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar