22 mars 2012

jogggging

Hade happy och galoppera runt, runt manegen i olika tempo i olika form i ca 30 minuter. På slutet var han riktigt trött då han körde detta i streck ungefär. Men han var nöjd och avmotionerad iallafall. I ett skede tänkte han dock bocka av mig när han drog två MEGA bocksprång efter varann i ett galoppombyte. Hoppas det inte är ryggen igen...

Efter det så hade jag problem med bilen när jag skulle åka och träffa stina, kaja och maria. Stod allvarligt och tjöt vid en busshållplats för att jag var i sån panik när bilen vägrade lyda mig :'(

Nu har jag nyss kommit hem (23:22) och ska träna + duscha. Sen får man se, man undrar ju vad man ska göra. Sova iallafall då jag slocknade kl 6 på kvällen redan en gång av utmattning och vaknade 8 för att åka till stallet, what a life. 

Men nu ska latmasken träna (missat redan ett träningspass idag) ajaj så shalalaaa!

Ojoj vad jag ser glad ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar