19 mars 2012

SKOLASKOLASKOLA!

Först typ 4 timmar skrivningar, när jag och S sitter och väntar på att Severi kör sin inssi så läser jag psykologi, när S är ute och träffar kompisr sitter jag hemma hos honom och skriver hälsokunskaps preli. KILL ME.

Nej men sönt att det är färdigt nu, är helt slut i kroppen och i huvudet, tack GUD så är Lollu snäll och tar Happy idag för skulle aldrig annors hinna med eller orka. Tack för att du finns! Den här skolan tar allvarligt hela min fritid ifrån mig på nåt sätt, buu! men efter onsdagen är det över och sedan skööööööönt. Men sen en period skola kvar, vad kul...

Ikväll så ska vi till en killkompis och hänga ett tag, najs. Behöver annat att fundera på nu än skolan faktiskt, så det är ju en aning avlsappnande ändå. 

Nu blev jag j*vligt störd på S, adjöss.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar