02 mars 2012

Hello bloggläsare

Thanks för att ni tycker att jag inte ska sluta blogga, känns som att bloggandet uppskattas då ju. Orkar liksom inte sitta och blogga för mig själv bara ju? Så tack!♥ Har fått ett antal frågor nu, och ja ja ska besvara dom men inte än, kollar om det kommer fler och sen så svarar jag i ett inlägg.

Idag så har jag iaf vaknat redan kl.5 för att ärligt sagt gå på ätstörningskliniken för att kolla upp allt. Efter det till S och läsa och sova lite mer, och nu har jag kommit hem och gosat med hunden och kollat jersey shore!

Snart ska jag dra mig ut och springa tillsammans med hunden igen, och sedan runt 6 iväg på hoppträning med Matilda. Eller ja, jag ska kolla hans rygg idag och kolla om han är bättre så att jag skulle kunna vara med. Skulle så behöva lite träning före tävlingarna nästa vecka! Så hoppas han känns fräsch idag då.


Buu feeeelar såååå för att hoppa nu!


Noja han ska iaf få stå me BOT-täcket både före och efter träningen  för att ha det riktigt bra, gosen min.

Kvällens planer är rätt öppna, kanske ut eller nåt? Hemma orkar jag inte riktigt vara då jag tänkt vara det imorgon, nå får se...

1 kommentar: