01 mars 2012

psykologi i mitt ♥

Sov verkligen suuperdåligt i natt, vaknade hela tiden och sov oroligt. Är inte alls utvilad idag, vilket har märkts när jag har läst psykologi, måste ta om hela tiden och tankarna flög hit och dit, irriterande liksom! Fick som tur iallafall läst det jag skulle och nu kan jag chilla.

Men iaf, vaknade, typ skypade med S en timme eller nåt och sedan började jag läsa. Läste typ 2 timmar och gick sedan ut med hunden, tränade och läste lite mer. Idag har Happy inplanerad vilodag, vilket betyder att jag har ledigt hela dagen SKÖNT! Har faktiskt inte så mycket inplanerat för idag men ska ännu ut och springa och träning nr. 2.

GÅRDAGENS pass på Pianist gick rent sagt uppåt helvete. Han brukar vara jätte kul och medgörlig att rida när man har hittat de rätta knapparna. Men igår så var han sned, tittig, obalanserad, hård i munnen och jobbig. Blev sååååå irriterad på honom när han typ med flit bråkade och ställde till med allt, urghh. Lämnade manegen  med dålig känlsa, för att jag bara  inte orkade längre bråka med varken mig själv eller honom. Noja fick motion iaf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar