22 mars 2012

wooopsie!

Har inte bloggatv på  ett tag nu, och har typ ingen aning när jag bloggade senast. (måste kolla) AA juste måndagen. Nå måndag kväll ute, tisdag ute, onsdag ute, Men mest bara chillande med kompisar hos någon liksom.

Happy var ledig på tisdag, onsdagen red jag en överhet ponny i manegen och ute, först var han skitjobbig men fick sedan riktigt bra fiilis av honom på slsutet när jag slutade kräva massor och lät honom busa av sin värsta energi. Ute var han underbart fin som vanligt.

Idag har jag sovit till 11, ätit frukost, ringt jobbsamtal och pratat med maria och kajsa. Inget mer än liksom. Ikväll ska jag rida Happy i manegen med hoppsadeln på och göra intervaller för att träna kondiotion, han verkar ha tappat lite då jag varit lite oaktiv med honom på senaste tiden p.g.a skrivningar, vänner och sånt men nu nononono! Toppkonditions ponnyn kommer! Massa har han som tur inte tappat, eller styrkan liksom bara lite kondition. Men lätt att fixa ju.

P.s asså f*n jag har ont i magen!





JAG VILL HOPPA! Liksom nu tack.



 ¨
 

Jaaja jag började feeela sommaren lite väl mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar