15 mars 2012

SOMMAR JUE!

Ojdå vaknade visst hos killen på nåt sätt? Undrar hur, haha. Börajde dagen med att läsa lite psykologi, sen har vi chillat och inte gjort nåt speciellt men tiden går så FORT med honom, det är sjukt. Men SÅÅ bra, perfekt för mig iaf.

Nu väntar jag hemma på att kunna sticka iväg till stallet, urk är trött och feelar sådär fifty fifty, igen är motivationen borta. Har haft så mycket stress med skolan och sånt att han inte riktigt har rymts med i huvudet nu på senaste tiden. + att jag igen börjat fundera på ny häst...

Det är grått och fult där ute igen, kom igen sommaren kom nu! Älskar sommaren, då lever jag livet, vintern är jag typ mest deprimerad under. Vintern är bara en väntan på sommaren, fyy!
Sommaren är fylld med skoj ju. Tänk nu, bilturer i VARMT väder med musiken så högt det går typ, utefester, tävlingar, sommarkläder, sola, sena nätter, YPÄJÄ! ALLT! GE MIG NU!

BYEBYE vintern! Snart leker jag själv att det är sommar och börjar gå i gladiatorskor och shorts ute, bara för känslans skull.




utgångar

ypäjä

tävlingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar