09 mars 2012

UPUPUPUPUP

YES!

Dressyrlektion hade jag då idag, gick jätte bra! Vi gjorde öppnor i skritt, trav och galopp och det gick försvånandsvärt bra! Är verklgiren nöjd över honom. Sen tränade vi lite på övergångar o.s.v. Lade btw igår till havre i varje måltid så han var PIGGELIN idag när vi började och bara rusade i uppvärmningen, men efter en stunds arbete lugnade han ner sig fint.




Imorgon är det tävling som gäller, wohoo 70 och 80 cm. Men bra att börja från det säkra och inte rusa in på nån 90-100 cm, dumt.

Fick idag hem ett nytt bett, s.k. "rollerit" vet inte vad de heter egentligen men de funkar bra på honom, han kan samla sig bra på dom så ska ha dom imorgon på tävlingen, tjohoo hoppas det går bra.

Efter att jag hade ridit Happy idag så red jag även en snabbis på Pianist som var helt okej. Inte lika bra som första gångerna, men definitivt bättre än förra gången så är helt nöjd. Blev rätt många timmar på stallet idag, från halv 1 till typ 6? Shit vad trött jag är. 


"S" och pianist blev btw bra vänner, "snällare" än Happy :(


Ikväll liiite utgång, najs! Helt hemma kan jag ju inte vara, nono sorry haha.

Men ni alla underbara önska mig lycka till för imorgon, att happy inte är trött efter idags HÅRDA pass, inte har ont i ryggen eller är allmänt jobbig. 

NU TRÄNA, DUSCHA, FIXNING OCH SÅ UT♥!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar