03 mars 2012

Snabb info ju

Igår hopplektion, gick inget vidare. Han var inte sig själv, vart riktigt arg/ledsen efteråt. Men hoppade ändå rätt så "högt" på slutetv så det var skoj, men det gick rätt så uppåt helvete det med. Happy som vanligtvis drar å at jag får ont i armarna, måste jag sparka på? Säger bara ryggen... Men slut med det nu.




Efter det så stack jag, Maria och Kajsa till Juuso där vi sedan festade, riktigt skoj faktiskt! Vaknade faktiskt sjukt tidigt idag alltså 10! You say wut? Men bra det, för då hann jag mysa med S tills jag skulle till frissan och fixa håret (finally).

Nu har jag myst med Jersey Shore och Maria och sk nu iväg till ponnyn, fast jag verkligen inte skulle orka men man måste ju, suck.

Svaren på frågorna kommer senare ikväll! 





P.s mår jääääkligt illa, usch!

3 kommentarer:

  1. hieno happy ! :) ja sä
    asuksä omas talos linnea ? :D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder<3:)
    Aah ja vill ha svareeen:D

    SvaraRadera