12 mars 2012

två frågor

Anonym: Vad är prelin? Är du med s igen eller? Vad hände/händer BERÄTTA!!! Varför tog det slut och varför är ni tsmns igen:)? Berätta om vad du äter osv. Liksom vad man ska göra om man vill bli smalare (spec mage). När ska du skaffa eget hus&bil?:) Älskar dej

svar: preli är liksom ett fejkat studentprovstillfälle där man får göra ett prov för att känna på hur det känns. Och jag var borta när jag hade det i skolan så har gjort den hemma. Och ja är med S, och vi var aldrig "inte tillsammans". Och vad som hände är säkert bäst att det stannar mellan mig och honom, men jag säger bara jämlikt ska det vara. Vi är tillsammans för vi tycker om varandra och passar bra ihop :) 

Jag äter i stortsett vanlig mat som serveras hemma. Försöker äta 5 gånger om dagen, men det beror lite på vad jag gör den dagen. Gillar inte alls att dela ut tips om bantning, ätning o.s.v men den enda stabila nyckeln ti att bli smal som håller är att äta VANLIG mat och träna MED MÅTTA. Om man svälter sig själv så går man genast upp det igen när man börjar äta normalt. (vilket man alltid gör i nåt skede annors dör man) Så det är idiotiskt.

Hus och bil så vill jag skaffa när jag har en stadig ekonomi, men skulle inte vilja bo hemma mer än ett år faktiskt, och kan säga så mycket att jag och S har pratat om att flytta... Bil kommer sen när jag har råd, men prioriterar mera hus än bil :) Älskar dej med.

Anonym: vad betyder det där "Beert"??

svar: Det här är allvarligt den bästa frågan ever! Använder ordet bert lika många gånger varje dag som en vanlig människa använder ordet "och". Det betyder ingenting alls, det är bara så där äh bert också. Lite som Nemo med sitt skägg!

2 kommentarer: