01 december 2011

bästis

Hade sjukt najs igår, skrattade massor och var glad. Dock lite sämre med vissa saker, men ordnat sig nu. Men usch vilken berg och dalbana. Men hade jäkla bra hos honom, och idag hade jag turen att skolan började först kl. 1 så jag fick sova ut, UNDERBART ♥

Det första jag ungefär sa på morgonen var "jee imorgon är det fredag!" har väntat såååå mycket på att få aktivera mig! ÄNTLIGEN, och plus så är det på det bästa stället så, najs? Och plus att jag har med mej "alla" mina älskade vänner ♥ Can't get better! En annan positiv sak var att jag bara hade en lektion, eller typ en halv så har haft det superchill. Imorgon också bara en lektion eftersom vi har självständighetsfest i i skolan (får se med den saken) , så det här blir riktigt bra.

Ska kanske rida idag, är inte helt säker... Borde nog ut och motionera lite mer idag så lär väl sticka dit ändå, om INTE så rider jag imorgon. Men vi får väl se ;)

Btw de har bestämt sig för att höja hyran till 700, dream on, det här blir det diskussion om GARANTERAT!

Tumblr_lvisavfcmh1qghb5to1_500_large
Tumblr_lt16zpiltl1r3bc45o1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar