05 december 2011

Det finns så mycket jag skulle vilja säga

Tumblr_lv9iv6x1rm1r37rpwo1_400_large


Jag känner inte igen mig själv längre. Saker som betydde mycket betyder inget mera, jag har töjt på gränserna på ALLTING och förstår inte varför. Jag har gått emot mina egna principer, mina egna ord. Vet inte om det är bra eller dåligt. Mitt liv är en enda FEST just nu, allting är superkul kompisar hit kompisar dit. Stämmer kanske när mamma säger att beteendet är "hysteriskt" som för att distrahera mig från det gamla och hemska som varit. Kanske det är så men vet inte om det är fel? Jag vill inte tillbaka till de mörka tankarna som tar över och usch... Hellre lever jag här i mitt nya liv där allting är roligt alltid, finns inge tråkigt. Bara kul. Men kanske dåliga val görs då, vet ej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar