13 december 2011

In the backseat, NOOOOOT

Har nu stolt kört mig till stallet SJÄLV, dock med en mamma som jag blev totalt galen på när hon satt och stressade bredvid mig hela tiden och kommentarade massor onödiga saker, fast hon själv kör hur slarvigt som helst. Noja mindre viktigt.

Red just ponnyn som var superskojig. När jag skulle träna byten rusade han iväg som en galning pretty out of control... Först lyssnade han inte alls så jag måste styra honom i väggen! För att få honom att stanns upp. Men sedan fick jag till ett par bra byten och det räckte där. Gosade med honom för mig själv efteråt i manegen och han var go ♥.


Ska nu träna och sedan träffa BEBE ♥ Känns som en evighet sen sist? fast jag såg honom typ igår? Typiskt mig. Böjar halv 12 imorgon btw, NAJS! Och har bara två lektioner, ybernajs.

Men nu göra det som jag skulle tjohopp gummisnopp (lame?)


Happy är en åsna btw om jag inte har berättat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar