06 december 2011

HEEEEJ

Gårdagen löste sig ganska suveränt på slutet. Kan berätta att jag var sjukt ledsen igår p.g.a komplikationer med S. Men allting ordnade sig till slut och allt blev bättre än bra.¨

Idag vaknade jag 11 och åkte iväg till stallet för att FÖRSÖKA rida i manegen och för att vissa någon småtjej vart Happy grejer finns då hon ska komma då och då och borsta honom. Vilket nöje? Men jaja liksom.

Själva ridpasset var okej men kunde surprise surprise inte göra nåt p.g.a bottnet. När jag kom ut var han helvild och försökte springa över mig etc.  sjukt nice ju. Men bestämde mig för att ta upp honom i gången och klippa manen LITE, vilket resulterade i sådär 10 cm klippning. Men är rätt nöjd, nu ser han ut som en häst inte som en shetlandsponny.

Nu har jag systern + familj på besök och vi har ätit massor (är sjukt mätt). Mer om planer vet jag inte riktigt, kanske träffa Maria i något skede eller S? Jag kan ju inte vara utan dem två mer än sådär 1 minut. Så jaja vi får se vart kvällen för mig va?

P.s kanske till Kaivon på fredagen med Rasse, men man får ju kolla lite :) Vill ju ändå hänga med brudarna mina. Dessa tre dagar pånytt? JA TACK!

Konstigt btw att vara hemma igår, inge fest INGET! Blev liksom van med det efter fredag fest lördag fest (shake) och söndag fest (tiger). Men det var så najs, vill ut igen! NU!


ma sister ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar