25 december 2011

dagen efter

Vaknade runt 12 totalt död, kom hem, åt och stack iväg med S till pappa. 
Nu har jag nyss kommit hem och har fixat mig för kvällen! Najs äntligen utekväll igen, saknat det redan fast jag liksom var ute senast på öö onsdan (hehe). Noja, nu ut med lite folk från grani, skönt att göra det jag är bra på hehe... När har mitt liv blivit detta? Ett liv som snurrar runt fest och umgänge? Mig stör det inte egentligen. Ponnyn har det bra, han är i toppskick, kan allt bra. Han kan gott ha lite jullov, det förtjänar han. Men Louise var snäll och red honom idag då jag faktist INTE HANN! 

Hoppas det blir kul kväll idag iaf, fast det blir det ändå oftast på ett eller annat sätt. jag har ju S ♥ Då är det bäst right? ;)

Men nu hinner jag inte med detta längre, synes?

Tumblr_lwq0u2o4ra1qd58euo1_500_large
Tumblr_lwdhh4fpjk1r72rxyo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar