05 december 2011

dunno anything

Hade superkul ute igår med flickorna som vanligt. Jag och Maria var som vi är som vanligt alltså flög omkring överallt, skrattade med alla och bara pratade med folk. Hade självklart roligt med resten av gruppen med, men var på nåt vis mest med Maria.

Nu just sitter jag och känner mig superkonstig. Tom, rädd, ledsen, arg, glad, förväntansfull men samtidigt motsatserna. Allting gick bara fel på slutet utan någon större orsak och jag kände mig skyldig till allting som hände runt mig. Försökte bara vara alla till lags men det funkade ju inte nej. Så nu är jag confused.





Vet inte riktigt hur resten av dagen ska vara, men ska iaf köra om någon timme (nej tack!) och sedan rida i något skede. Skönt att fara till Happy efter allt detta, orkar inte just nu med något annat tror jag. Eller jo skulle kunna ha en movienight med Maria om hon joinar, behöver min morot nr.2.

Ska väl anmäla mig till stallets hopptävlingar också, hoppas dom går bra... Inspirationen är låg men vi får se vad som sker. Jag känner nu hur jag har saknat Happy, jag har liksom trängt ut honom ur mina tankar... Kanske p.g.a. säljningstankar jag vet inte, men ja det stressar mig massor! Jag vill aldrig lämna honom någonsin men det känns som ett måste... Men jag kan inte leva utan honom!

HATAR VAL I LIVET.
Hoppas jag inte kör ihjäl mig själv idag, möjligheten finns.


du är mitt hjärta, kan jag lämna bort det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar