27 december 2011

När det säger stopp.

Nu kom momenten jag väntat på, när kroppen typ säger upp kontraktet. Stack hem mitt under "festen" eftersom jag var så trött att ögonen typ tårades, great. Jag är inte precis den som sticker hem i första taget, menmen...

Ja före det var jag och S på bio vi såg New Year's eve, den var helt okej, lite flummig men bra kvällsunderhållning.

Btw vart hos Happy som var yberskojig på planen! När jag gjorde byten så drog han ner huvudet oxh bockade rätt rejält typ 3 gånger, men det var av glädje så whatever liksom :') Bra att nån har kul iaf!

Men nu MÅSTE jag lägga mig, måst skippa kvällsträningen också... Är för trött och har för ont för att kunna göra det, tjolahopp höres imorron ♥

p.s skitkonstit att sova hemma i egen säng :o



ponnybruden säger godnatt.

Och puss till S ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar