12 december 2011

Love hurts

BRR! Fy vad kallt jag har, kom nyss hem från S (surprise surprise?) och har duschat och nu så sitter jag och hackar tänder i köket. Är nog en person som fryser rätt så lätt, men det här är ju irriterande? Idag är det annors också rätt så kyligt ala -4 grader ute såhär kl. 6 på morgonen. Tänker ha på mig nåt riktigt gosigt i skolan, och typ yllestrumpor!

Dagens plan är typ ingen alls, eller jo skola från 8-4 (!) och sedan hem och öva på engelska prov (! nr.2) tillsammans med Maria. Sedan runt 7-8 till Happy och rida ett dressyrpass. Sedan ska jag ut och springa igen tror ja... Inte mycket mer än det inplanerat? Inget med S tror jag då jag LOVADE mamma att vara hemma i natt, kanske behövs liksom? Men buuu vill inte sova själv hemma! Men jaja man borde väl vänja sig vid det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar